Post digitaal verzenden

Waarom stuurt MUNT Hypotheken geen fysieke post meer maar gaat alles digitaal?

Jaarlijks versturen wij meer dan 300.000 brieven. Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd en regelmatig wijzen onze klanten ons hier dan ook op. Omdat we u nu een goed en solide alternatief kunnen bieden door de post voor u klaar te zetten in uw eigen MIjnHypotheekOnline-account kunnen we het gebruik van papier hiermee drastisch verminderen.

Ik wil graag alles per post en digitaal ontvangen. Kan dat?

Vanaf nu kunt u kiezen. U ontvangt uw post digitaal of per papieren post. Beide is niet mogelijk.

Waarom ontvang ik geen e-mailbericht zodra er post voor mij is?

U ontvangt op het bij ons bekende emailadres een e-mail zodra er een bericht voor u klaarstaat. Het kan voorkomen dat deze e-mail niet wordt bezorgd. Dit heeft mogelijk één van de volgende oorzaken:

  • Het mailadres is ongeldig,
  • uw mailbox zit vol,
  • uw mailserver is tijdelijk niet bereikbaar,
  • het e-mailbericht komt in uw spambox.

Waarom ontvang ik sommige documenten nog per post?

De overgang van papieren post naar digitale post gaat niet helemaal ineens. Daarnaast zullen we enkele brieven altijd per post blijven versturen, bijvoorbeeld bij het aflopen van uw hypotheek of wanneer een incasso van een maandelijkse betaling niet is gelukt. 

Kan ik mijn post op papier blijven ontvangen?

Uiteraard kan dat. Neem hiervoor even contact met ons op via muntdesk@stater.nl of 085-760 00 16. Wij maken dit dan gelijk voor u in orde. 


Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.