Veelgestelde vragen

Mijn rentevasteperiode loopt af, hoe kan ik een nieuwe rente kiezen?

Enkele maanden voordat uw rentevasteperiode afloopt, ontvangt u van ons een rentevoorstel voor dezelfde rentevasteperiode. Ook heeft u op dat moment de keuze om voor een andere rentevasteperiode te kiezen. U kunt uw keuze eenvoudig aangeven op het voorstel en dit getekend naar ons terugsturen. Als u niet reageert, gaan wij ervan uit dat u kiest voor dezelfde rentevasteperiode. Als u ons voorstel weigert, moet u de MUNT Hypotheek vóór het einde van de rentevasteperiode aflossen of oversluiten naar een andere hypotheekaanbieder. 

De MUNTdesk bij Stater is het aanspreekpunt voor al uw vragen over uw MUNT Hypotheek, zoals vragen over het einde van uw rentevasteperiode. U kunt de MUNTdesk bellen via 085 – 760 00 16 of een e-mail sturen naar muntdesk@stater.nl

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.