Office manager

Ben jij op zoek naar een dynamische functie op een open en informeel kantoor en wil jij het centrale aanspreekpunt binnen onze organisatie zijn? Dan komen we graag met jou in contact!

We zijn op zoek naar een Office Manager voor 36 tot 40 uur per week. Wij bieden jou een secretariële functie waarin je de huidige Office Manager vervangt voor een periode van ongeveer 6 maanden. Na deze periode is er de mogelijkheid om een van onze andere afdelingen te versterken als Office Manager met uitzicht op een vast dienstverband.

Dit is hoe wij de samenwerking zien


Jij

  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Office Manager
  • Bent 36 – 40 uur per week beschikbaar
  • Ambitie om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied
  • Beheerst het Nederlands perfect en je Engels is uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Werkt graag samen en deinst niet terug als de dag anders verloopt dan gedacht
  • Bent woonachtig in omgeving Den Haag

Wij

  • Steunen jou in je ontwikkelingsplannen en initiatieven ter verbetering van je werk
  • Rekenen op jouw kritische en constructieve blik
  • Laten kennis vrij rondstromen en hekelen het optrekken van muren tussen afdelingen
  • Koesteren onze scale-up cultuur en vooral van onze beweeglijkheid en korte lijnen
  • Zijn trots op de ervaring die we in huis hebben en wat we bereikt hebben

Wat jij gaat doen

Als Office Manager ben je de secretariële en administratieve spil van onze organisatie, je ontzorgt collega’s op verschillende vlakken. Je werkt nauw samen met onze andere Office Manager en jullie verdelen de taken in overleg. Jouw dagelijkse werk bestaat uit het aannemen van de telefoon, ontvangen van bezoekers en agendabeheer.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor facilitaire zaken, van het bestellen van kantoorartikelen tot het organiseren van een servicecontract voor de printer. En je houdt natuurlijk het kantoor gezellig, fris en aan kant. Je ondersteunt bij de voorbereiding van vergaderingen van de Raad van Toezicht en het MT en notuleert deze nauwkeurig in het Nederlands. Je bent betrokken bij de organisatie van events en regelt hotels, restaurants en allerlei andere hand- en spandiensten die bij het organiseren van activiteiten komen kijken.

Het werk is zeer afwisselend en jouw flexibele houding komt hierbij goed van pas. In onze organisatie zijn de lijnen kort en is er volop ruimte voor eigen initiatief. Omdat we uitbreiden naar een internationale klantenkring verloopt steeds meer communicatie in het Engels. Je werkt vanuit ons kantoor in Den Haag, welke op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal ligt.

Wat onze medewerkers waarderen

  • Veel verantwoordelijkheid en veel vrijheid
  • Altijd kans om met eigen ideeën te komen en die vervolgens uit te werken
  • Superjonge en gedreven club
Office manager

Onze doelstellingen

  • De beste hypotheekverstrekker van Nederland blijven.
  • De anti-hiërarchische werkomgeving behouden.
  • Acceptatie en beheer kwalitatief verbeteren te midden van schaalvergroting.
  • Jouw beter maken in je werk, of dat nu werkwijze of vaardigheden en kennis betreft.

We worden blij als jij het volgende meeneemt

  • Ambitie om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied
  • Een perfecte beheersing van het Nederlands en je Engels en Duits zijn uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Een efficiënte uitvoering van jouw werkzaamheden en je bent flexibel in de invulling van jouw tijd
  • Een proactieve houding, identificeert zelf problemen en oplossingen en je pakt door
  • Humor en vindt het leuk dingen voor elkaar te krijgen

En dit mag je van ons verwachten

  • De geest van een jong bedrijf, met een volwassen bedrijfsvoering en leuke collega’s
  • Een gezellig en hecht team met diverse persoonlijkheden
  • Een goed salaris, met moderne arbeidsvoorwaarden
  • Leuke activiteiten zoals de gratis gezamenlijke lunch, het kerstdiner en de jaarlijkse Mysterytrip

Solliciteren doe je zo:
Mail je motivatiebrief met cv naar Thirza Spaans. Neem in jouw brief ook de ruimte om jouw persoonlijke ontwikkeldoelen uit te schrijven.

Voor al je inhoudelijke vragen over de functie mag je natuurlijk ook contact opnemen met Thirza! Stuur haar dan even e-mail of bel haar op telefoonnummer 070-209 28 01.


Deel deze vacature