Servicemanager Midoffices

Ben jij op zoek naar een dynamische functie bij een open en informele organisatie? En ben jij in staat processen te verbeteren? Dan komen we graag met jou in contact!

Wij zijn MUNT Hypotheken, de snelst groeiende, onafhankelijke hypotheekaanbieder van Nederland. Wij verstrekken hypotheken met geld van pensioenfondsen en institutionele beleggers. Wij zijn opgericht in 2014 en behoren tot de 10 grootste hypotheekaanbieders van Nederland. Wij zetten de toon en willen de beste hypotheekaanbieder van Nederland zijn! Transparant, omdat een hypotheek niets meer is dan een lening voor een huis. 

Wij zijn op zoek naar een Servicemanager Midoffices voor 36 tot 40 uur per week. Als Servicemanager Midoffices ben je dé schakel tussen MUNT en de midoffices, de partijen waarmee wij samenwerken voor de acceptatie van onze hypotheken. Jij zorgt ervoor dat de operationele processen voor beoordeling en acceptatie van een hypotheekaanvraag soepel en foutloos verlopen. Dat doe je vooral op locatie, je bent vanuit MUNT dan ook vaak aanwezig bij de midoffices. Jouw doel is om de hypotheekadviseur en zijn klant het ultieme MUNT-gevoel te laten ervaren bij de aanvraag van een MUNT Hypotheek: eerlijk, duidelijk en simpel!

Dit is hoe wij de samenwerking zien


Jij

  • Sterk analytisch vermogen
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Zelfstandig en in teamverband kunnen werken
  • Stevige, maar benaderbare persoonlijkheid
  • Assertief, ondernemend en initiatiefrijk
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Commerciële instelling

Wij

  • Steunen jou in je ontwikkelingsplannen en initiatieven ter verbetering van je werk
  • Rekenen op jouw kritische en constructieve blik
  • Moedigen het delen van kennis en het samenwerken tussen de afdelingen aan
  • Koesteren onze scale-up cultuur en en zijn trots op onze flexibiliteit en korte lijnen
  • Zijn blij met onze ervaringsdeskundigen die we in huis hebben en wat we bereikt hebben

Wat jij gaat doen

  • Motiveren en coachen van acceptanten.
  • Voeren van periodiek overleg met acceptanten, teamleiders en directie van midoffices over de kwaliteit van acceptatie en de uitvoering ervan.
  • Coördineren en monitoren van hypotheekaanvragen die (dreigen te) escaleren. 
  • Formuleren van doelstellingen en opstellen en uitvoeren van actieplannen voor het verbeteren van de samenwerking, verbeteren van de kwaliteit van acceptatie en verhogen van de servicegraad en servicegerichtheid.
  • Inventariseren van kennis- en vaardigheidsbehoeften bij acceptanten.
  • Organiseren en coördineren van evenementen voor acceptanten (trainingen, masterclasses, snuffelstages, activiteiten, borrels en feesten).
  • Inventariseren, structureren en rapporteren over (de uitvoerbaarheid van) het acceptatiebeleid.
  • Verzorgen van management- en stuurrapportages over de performance (acceptatie en proces) van midoffices.
  • Verzamelen van verbetervoorstellen voor de hypotheek- en voorleggids en deze op een gestructureerde manier beleggen bij de verantwoordelijke personen en afdelingen binnen MUNT.
  • Signaleren van knelpunten in de distributieketen en het doen van voorstellen voor verbetering.
  • Verzorgen van de halfjaarlijkse introductie bij midoffices van de geactualiseerde hypotheek- en voorleggids.

Wat onze medewerkers waarderen

  • Veel verantwoordelijkheid en flexibiliteit
  • Altijd mogelijkheden om met eigen ideeën te komen en die vervolgens uit te werken
  • Superjonge en gedreven club
Servicemanager Midoffices

Onze doelstellingen

  • De beste hypotheekverstrekker van Nederland blijven.
  • De anti-hiërarchische werkomgeving behouden.
  • Kwalitatief verbeteren te midden van schaalvergroting.
  • Jou beter maken in je werk, of dat nu werkwijze of vaardigheden en kennis betreft.

Jij hebt

  • Ambitie om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied
  • Een perfecte beheersing van het Nederlands en je Engels is uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Een efficiënte uitvoering van jouw werkzaamheden en je bent flexibel in de invulling van jouw tijd
  • Een proactieve houding, identificeert zelf problemen en oplossingen en je pakt door
  • Een goed gevoel voor humor
  • Goede organisatorische kwaliteiten en vindt het leuk dingen voor elkaar te krijgen

Wij bieden

  • De geest van een jong bedrijf, met een volwassen bedrijfsvoering en leuke collega’s
  • Een gezellig en hecht team met diverse persoonlijkheden
  • Een goed salaris, met moderne arbeidsvoorwaarden
  • Trainingsmogelijkheden
  • Leuke events zoals de jaarlijkse Mystery Trip, teamuitjes en het gezellige Kerstdiner. Daarnaast bieden wij jou een dagelijkse lunch aan die tot in de puntjes wordt verzorgd.

Solliciteren doe je zo:
Mail je motivatiebrief met cv naar werkenbij@munthypotheken.nl

Voor al je inhoudelijke vragen over de functie mag je natuurlijk ook contact met ons opnemen. Stuur dan even een e-mail naar werkenbij@munthypotheken.nl of bel naar telefoonnummer 070-406 67 13. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Deel deze vacature