Veelgestelde vragen

Wat is MijnHypotheekOnline?

Nadat wij uw hypotheek in beheer nemen, ontvangt u per post een brief met daarin een toegangscode voor MijnHypotheekOnline. Met MijnHypotheekOnline kunt u uw hypotheekgegevens inzien, formulieren downloaden, maar ook extra aflossen en uw rentevasteperiode aanpassen. Als u vragen heeft over MijnHypotheekOnline kunt u contact opnemen met de MUNTdesk via nummer 085 -760 00 16.

De MijnHypotheekOnline app
Heeft u de MijnHypotheekOnline app al gedownload? Hiermee kunt u nog makkelijker op elk mobiel apparaat uw hypotheekgegevens inzien en extra aflossingen doen. Heeft u een bouwdepot? Met de app kunt u eenvoudig declaraties indienen door een foto te maken van uw factuur en deze te versturen via de app. Klik hier om de app te downloaden in de App Store (IOS) en klik hier om de app te downloaden in de Google Play Store (Android).

Uw post digitaal beschikbaar
Alle post zetten wij voor u klaar in uw persoonlijke MijnHypotheekOnline omgeving. Na het inloggen vindt u nieuwe post eenvoudig onder het tabblad [Documenten]. En zodra er nieuwe post voor u is, ontvangt u hierover een e-mail van ons.

Online uw declaraties indienen
MUNT maakt het mogelijk om online uw declaraties in te dienen. Log daarvoor in op MijnHypotheekOnline. De toegangscode en instructies hiervoor ontvangt u per brievenpost, nadat uw hypotheek in beheer is genomen. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw declaraties indienen. De verwerking van declaraties die u indient via MijnHypotheekOnline is sneller dan via briefpost of e-mail.

Eenvoudig aflossen via IDEAL
Nadat u bent ingelogd in MijnHypotheekOnline, kunt u via iDEAL eenvoudig extra aflossen op uw hypotheek. Dat kan zelfs tot € 50.000 per transactie. Controleer wel bij uw bank of de daglimiet voor (online) betalingen juist is ingesteld.

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.